14-06 Tafeltennistoppers strijden om ABM ICT Cup Super Final

door | 15 juni 2017

Bij Tafeltennisvereniging Arnemuiden zijn zaterdag 17 juni de hoogstspelende tafeltennissers uit de regio te gast. De vereniging blaast de voormalige Maartense Top-12 weer nieuw leven in onder de naam ABM ICT Cup Super Final. De uitnodiging voor deelname aan dit toernooi voor spelers met een B- en C-licentie vond plaats op invitatie. Aan het toernooi nemen twaalf spelers deel, die verdeeld worden over zes poules. De eerste twee spelers van elke poule plaatsen zich voor de halve finale.

Naast lokale toppers als Soren de Witte (TTC Middelburg), Jeroen de Heide en Marc Hackenberg (beide Arnemuiden), zijn ook de Brabanders Sjoerd Broos (ODT), Richard Verstijlen (Backhands), Gert Gosselink (Twenty-one Up), Vincent van Kuijck (Red Star), David Saunders (TTCV) en de Zuid-Hollanders Levent Akkaya (Shot) en Tristan Benschop (Alexandria) present. Wilmer Jacobs (TTC Middelburg) en Wilbert Poppe (Arnemuiden) ontvingen als finalist van de in de voorbije weken gehouden ABM ICT-Cup een wildcard van de organisatie.

De poule-indeling is als volgt:

Poule A

1. Soren de Witte – TTC Middelburg

2. Vincent van Kuick – Red Star

3. Marc Hackenberg – Arnemuiden

4. Tristan Benschop – Alexandria

5. Gert Gosselink – Twe5nty-one Up

6. Wilbert Poppe – Arnemuiden

Poule B

1. Sjoerd Broos – ODT

2. Richard Verstijlen – Backhands

3. Jeroen de Heide – Arnemuiden

4. David Saunders – TTCV

5. Levent Akkaya – Shot

6. Wilmer Jacobs – TTC Middelburg

Het toernooi vangt aan om 11 uur. Naar verwachting zullen de halve finales om 15.30 uur worden gespeeld.