01-09-2020 Corona regels TTVA

door | 1 september 2020

Van harte welkom bij TTV Arnemuiden!

Om de verspreiding van het Corona-virus te beperken gelden de volgende maatregelen om op verantwoorde en veilige wijze in Matchpoint ’82 te tafeltennissen.

Basisregels

• De volgende basisregels zijn op iedereen van toepassing:
    • heb je klachten: blijf thuis en laat je testen;
    • ben je 18 jaar of ouder: houd 1,5 meter afstand van anderen (tijdens het trainen/spelen achter de tafeltennistafel hoeft geen afstand gehouden te worden, vermijd onnodige/overbodige ontmoetingen);
    • Desinfecteer bij binnenkomst je handen met handgel
    • was vaak je handen;
    • schud geen handen en geef geen high fives;
    • vermijd geforceerd stemgebruik

Registratie
We vragen bezoekers hun contactgegevens beschikbaar te stellen en toe te stemmen met de verwerking en overdracht van die gegevens ten behoeve van de uitvoering van een eventueel bron- en contactonderzoek door de GGD.

Het gaat daarbij om:

• volledige naam;
  • datum
  • e-mailadres;
  •  telefoonnummer;

Accommodatie

We spelen tijdens de competitie op maximaal drie tafels. Alle stoelen en tafels binnen staan opgesteld, rekening houdend met de 1,5 meter afstand. Je wordt verzocht het meubilair niet te verplaatsen. Elke competitiewedstrijd heeft een team van Arnemuiden Corona-dienst. Zij zorgen dat de zaal netjes klaarstaat en wordt achtergelaten. Ook zijn zij aanspreekbaar voor mogelijke vragen.

De capaciteit in en om de kantine is uiteraard beperkt. Houd rekening met elkaar en geef een ander ook de gelegenheid iets te drinken. Er is een vaste looproute met pijltjes aangegeven. Alleen via de zaal kun je de kantine in en via de deur de kantine weer uit. Na de wedstrijden wordt de eerste tafel in de zaal opgeklapt, zodat niet iedereen in de kantine hoeft te zitten.

De kleedkamers, inclusief de douches, mogen gebruikt worden. Als er geen dames aanwezig zijn kan de dameskleedkamer door de heren worden gebruikt. Het bestuur draagt zorg voor de schoonmaakmiddelen en extra schoonmaak.

Uiteraard hopen we snel weer terug te kunnen naar een volle zaal en kantine, maar voor nu is het even niet anders. Laten we ons gezonde verstand gebruiken en drukte blijven vermijden. Gezelliger en leuker wordt het er misschien niet op, maar na het lange wachten, is het voor ons allen van groot belang dat de competitie weer kan starten.

Bestuur TTV Arnemuiden