19-01 Vooruitblik voorjaarscompetitie (1)

door | 20 januari 2023

De voorjaarscompetitie staat weer voor de deur. In een serie blikken we met alle Arnemuiden-teams vooruit op het seizoen. Vandaag Soren de Witte die samen met Emiel de Rijke voor het eerst zijn opwachting maakt in het Arnemuiden-shirt. Het vlaggenschip van Arnemuiden komt dit jaar opnieuw uit in de landelijke 2e divisie. We stelden Sören een paar vragen.

Hoe is je start bij Arnemuiden bevallen?

De start bij Arnemuiden is super geweest. Emiel en ik zijn goed opgevangen. Natuurlijk kenden wij iedereen al. We hebben een gezellig team en het bevalt prima om lekker op donderdag potjes te spelen.

Hoe verloopt de voorbereiding op de competitie?

De voorbereidingen gaan goed. Ik train 1/2 keer in de week. Ik ben al 5/6 weken aan het trainen normaal doe ik dat pas 1/2 weken voor de competitie. Afgelopen weekend heb ik het Backhands-toernooi gespeeld.

Wie schat je als grootste kanshebber in voor het kampioenschap?

Ik schat Sittard als grootste kanshebber voor het kampioenschap, tenzij wij alle vier in topvorm zijn dan worden wij het

😜

Wat is je doelstelling voor jezelf en het team?

Doelstelling voor mijzelf is net als vorig seizoen zo weinig mogelijk te verliezen en we gaan sowieso voor handhaving.

Op welke wedstrijd verheug je je het meest?

De wedstrijd waar ik het meeste op verheug, is de eerste thuiswedstrijd tegen HTTV. We willen dan gelijk een goede start maken van het seizoen!